neděle 11. března 2012

Volánková šála

Jsem ráda, že jsem šla prozkoumat nově otevřenou "VÝTVARKU STONOŽKA". Seznámily mě tam s volánkovou přízí, o které jsem neměla vůbec tušení. Naposledy jsem zkoušela pletení na základce,tak jsem dost vzpomínala. Nakonec na tuto parádu stačilo 8 oček a jehlice číslo 8. Nestihla jsem ji celou uplést v čase konání hodiny, tak jsem si ji odnesla domů. A protože vůbec doma nepletu, musela jsem si sehnat jehlice číslo 8. Bylo to nepříjemné zjištění, že v galanterce zrovna tyto neměly :O(.  Příbuzenstvo také nemělo, tak jsem sáhla po těch nejtlustších, co měla moje maminka doma.

Pletla jsem z 100% Polyacryl TONIA - 30m
Na tuto šálu stačilo 1 klubíčko.

Prý to vypadá výborně i jen k obyčejnému tričku.










5 komentářů:

  1. Zuzi šála vypadá báječně :-)) nemůžu dnes moc psát omlouvám se ,ale je fakt krásná :-))

    OdpovědětVymazat
  2. Táni, děkuji :o) ♥ Nějak mě poslední dobou pobolívá pravé zápěstí. Obviňuji z toho zimní námrazu na oknech auta, vždy mi dá zabrat, než to odřu. Doufám, že je to jen namožené, ale zlobí mne už to nějak dlouho.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná šálka, moc se ti povedla. Opravdu pěkný doplněk!

    OdpovědětVymazat
  4. Dneska už jsi druhá, kdo na blogu ukazuje volánkovou šálu:-)) .... máš jí krásnou!!

    OdpovědětVymazat
  5. Ty si drak Zuzi, s hakem ses teda neprekonatelna...

    OdpovědětVymazat