sobota 7. dubna 2012

Velikonoční SWAP

Tuto báječnou akci spáchala báječná ženská Eliška. A v čem spočívá velikonční swap? Ušiješ, uháčkuješ nebo jakkoliv jinak vyrobíš pro neznámou osobu dáreček s jarní nebo velikonoční tématikou. A na oplátku přijde i tobě překvapení od neznámé.
Přihlásilo se neuvěřitelných 100 účastníků.  A toto je můj příspěvek do swapu.
Můžu jen a jen doporučit - někomu něco darovat je neuvěřitelně krásný a příjemný pocit a když je pak z druhé strany báječná odezva, to už se vznášíte :o)

Chtěla se zapojit i moje sedmiletá dcerka Maruška. Vymalovala mandalu, vystřihla, nalepila na tvrdý karton a polepila průhlednou lepící páskou, aby se mohl podtácek pod hrníček utřít hadříkem, když se ušpiní.





4 komentáře:

  1. Ahoj:-)) Zuzi♥a Maruško♥
    áaaaaaaaaaaaa už jsem zase tady a krásně se mi píše!!!!!!!
    miluji Tvůj blog ..ta hudba je krááááásná :-))))
    ..máš pravdu Eliška měla dobrý nápad i já jsem se zapojila,ale nebudu zatím prezentovat,protože

    Swab ,který jsem šila se toulá už od pondělka po celé republice ..no pošta :-(((

    už jsem Tebe i Marušku chválila ..háčkování je krásné,ale Maruška je sluníčko a její Mandala určitě přinese radost i štěstí a to samé přeji vám oběma ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Táničko tebe tu ráda moc vidím :o). Miluju tvoje hřejivé krásné komentáře ♥. Děkuji Táni :o)

    OdpovědětVymazat
  3. Zuzi to malé okaté je také rozkošnéééééé, aj ja chceeeem:-)) Bože ja zase všetko chcem:-))Mandala je tiež úžasná, no však vieme po kom je malá taká šikovná, však??? ♥

    OdpovědětVymazat
  4. ... a jejej můj komentář chybí.
    Zuzanko děkuji za nádherný dárek.Ještě pořád s něj mám velikou radost :o)

    OdpovědětVymazat